Particle Data Platform

‘Olinia’ es una cagada

10:0910:31 · 22s

José Ramón destroza el nuevo auto eléctrico gubernamental, llamándolo "una cagada" y "una zurrada", mientras Eduardo intenta defenderlo.

We value your privacy

We use cookies to understand how you use our platform and to improve your experience. Click "Accept All" to consent, or "Decline non-essential" to opt out of non-essential cookies. Read our Privacy Policy.