‘Olinia’ es una cagada
10:09–10:31 · 22s
José Ramón destroza el nuevo auto eléctrico gubernamental, llamándolo "una cagada" y "una zurrada", mientras Eduardo intenta defenderlo.
10:09–10:31 · 22s
José Ramón destroza el nuevo auto eléctrico gubernamental, llamándolo "una cagada" y "una zurrada", mientras Eduardo intenta defenderlo.
We use cookies to understand how you use our platform and to improve your experience. Click "Accept All" to consent, or "Decline non-essential" to opt out of non-essential cookies. Read our Privacy Policy.