Particle Data Platform

Funcionarios y productividad

1:14:211:15:16 · 55s

Si fuera ministro, homologaría a funcionarios con trabajadores normales: critica privilegios y falta de evaluación de productividad respecto al sector privado.

We value your privacy

We use cookies to understand how you use our platform and to improve your experience. Click "Accept All" to consent, or "Decline non-essential" to opt out of non-essential cookies. Read our Privacy Policy.